2014年3月12日 星期三

10-03-14 離家出走了

一早早4點鐘就出發去機場了
前一晚無訓教 為左上機可訓教易渡過
因為價錢既問題
今次係搭Scoot 
香港-悉尼單程連稅二千蚊仲有野食同25KG行李:D

但係呢就要係新加坡留十幾個鐘
我當然把握依個機會去新加坡玩

十點幾就落機 過完關拎好行李就去寄存行李係機場
10kg 3.xx
30kg以下 4.xx
我地太多行李 total 18.xx蚊

之後就出發 
今日行程係新加坡環球影城
係機場買飛68蚊
門口買74蚊
識買一定唔係門口買
好 出發 搭地鐵 去harbour front站

半個鐘左右拉好多人 無位坐


-



去到醫一醫肚先


親愛既雞飯同親愛既蠔仔蛋




-

  
食完野都一點喇衝過去聖淘沙
都幾遠 好彩有扶手電梯幫拖

到喇 依家門口地球必影拉(好似係)
個樂園話大唔大 話細唔細
極速咁行就一定好快行晒
慢慢玩就4-5個鐘玩完拉 平日的話
有咩好玩就唔講喇
Transformer 幾特別,金字塔就連玩左兩次
玩到身體都發臭了(今晚仲要搭飛機...)
 
                                               
精選圖片幾張
就離開喇 趕住食飯 肚餓呀

行返去仲有日落睇
-
晚飯去左個站 名字叫做BUGIS '無吉士'
聽聞有個好大個既熟食市場
誰不知 10-11/3竟敢進行清潔...
咁就係個夜市是是但但食一餐


是是但但都好好味道 看我就知道

食完 閃人


-


去機場用wifi
新加坡機場巧巧笑
要WI-FI的話要電話信息認證 
有我就唔洗煩拉
當然我好醒目 去問人
就比左password我喇叻女

等到1點就起飛喇byebye



沒有留言:

張貼留言