2014年3月14日 星期五

Day3 找工作失敗了14/03/2014

決定了今日要去屋企附近搵工
今朝就去左Rhodes shopping centre


說起來 真係慚愧
黎左幾日因為痴住家姐既關係
都無試過自己一個
英文都無講過句
(但我之後一定會離開佢架 我要獨立)



今日去搵工
我啲唔見得光既英文要面世喇
行左幾個圈
決定衝埋去問
Do U Have any jobs available?


原來係要Resume 
十間有十一間都要
我就緊係無帶拉
香港有Form 填架麻

咁就77地死返屋企了


晏少少約左我呀姨下午茶


之後要完成琴日未完成晚任務



買花
皇天不負有心人
比我買到種子了
向日葵!



仲比我搵到佢
CAREBEARS 呀...
好想要呀
但我要搵到工先可以買架:(
等我呀



依依不捨離開後
回家整我親愛既花花

材料包括
一包泥
種子
原來辣椒種子
是咁的






好努力呀我
你地要快高長大!




白色情人節快樂
豬仔

沒有留言:

張貼留言