2014年3月21日 星期五

DAY4-10 努力找工作

無任何儲蓄帶黎既我
寄居係姐姐到毫無貢獻
雖然無咩壓力同內疚:D
但都要搵錢比自己洗架麻

-

都係搵附近D舖頭仔
有一間搵左我試工
工就試左
但我覺得我又被騙了
試工個日 個老闆出都無出現過
我就好努力咁做
點解永遠都係咁蠢
仲做左5個鐘義工
幾時先可以醒少少

-

算啦
其實黎澳洲既重點
係要去雪山打工
經過無數既亂SEND EMAIL
有兩三間覆面試
好開心喇 要好好珍惜機會
依幾日要睇多D電視聽英文


-

講返生活
好想念家中的兩只寶貝
但佢地看來已經忘記我
好享受有自己既房間了

-

食了在eastwood一個韓燒
又係有無數既配菜(好好食)
好想念三個月一次既韓國旅行呀....


-


另外家中買了燒烤爐

係依個好有死神來了場境影子既地方買的


-


然後當然要享受一下生活
依個生活會不會太寫意
還有種花
我的太陽花終於出芽仔了!!








沒有留言:

張貼留言