2014年4月29日 星期二

忙碌的時間真係過得好快 (下)

其實分上下係無意義
我都係玩下姐

放假通常去邊?
 緊係繼續搵錢
依到就係博殺既地方
0.5蚊一舖真係博一博 單車都變摩托





D相係咪好廣角呢
事關我為左完美依個WH 同埋雪山生活之旅
我又做左個大洗妹
買左我最近最想要既
GOPRO3+仲要有錢到買BLACK EDITION
你都咪話唔巴閉.......
但係GOPRO 真係好正呢...





今日仲再去左FISH MARKET
 蠔呀I MISS YOU

 我上次已經想同你影架喇...HEHE
 依個生蝦真係無得彈
100分
仲外賣多10隻回家食


 努力用我寶貝GOPRO自拍 HEHEHEHEHHE

係澳洲成日自己整野食
返尼應該會好叻
MKF你有口福喇

與巨爆谷的合照
肥爆谷已經不能形容







沒有留言:

張貼留言