2014年4月29日 星期二

忙碌的時間真係過得好快 (上)SYDNEY ROYAL SHOW

今日興起11點幾 
又未眼訓 上網又無咩GB比我地煲劇
就諗住打少少野
先發現對上一次打已經係5號..依家已經29號...

依家要打返廿幾日既野出黎先得
其實都係得幾日有出街
因為成日都要返工

有日返工返CITY同家姐一齊放工去左DARLING HABOUR
諗住未去左去潮下聖
點知咁岩撞正有煙花放
好短既煙花
但係都迫左好多人




第一次同家姐一齊返工
好辛苦咁偷偷影張相





有一晚放工同家姐去睇美國隊長2
嗚呀....全英無字幕 好大既挑戰
重要既對白聽唔明
 淨係睇公仔好無引:(
但我之後會一定努力令自己改進架:(



-

 依份牛排係係BURWOOD既唔知咩到食
$11蚊有好大份 有3塊架好利害架



SYDNEY ROYAL SHOW
即係我地既環球嘉年華
好耐好耐無去過好懷念
依到係入場一個錢玩又再買COUPON咁
入場都39蚊喇好貴
不過依個ROYAL SHOW 有好多動物睇 有羊仔 

 草泥馬

仲可以餵佢地 癲架佢地
搶野食撞開人地

機動遊戲就無玩喇
太貴喇
7張COUPON先一個GAME
1蚊一張
緊係留返玩攤位

 我地D寶貝仔
可憐既SIMSON....
我既寶貝青蛙
自己玩返尼既感覺真係好

 依到個薯串好有誠意
好多薯 好好食


沒有留言:

張貼留言