2014年4月5日 星期六

DAY 27, 很忙很忙

終於有少少時間可以廢UP下
自從上個星期有工做
話說係做一個華人超市
人工其實好少 但係好多野做
好多鐘做 5日做左我4X個鐘
但我要好努力儲錢 買我上雪山要準備既野
起碼都千幾二千澳錢

講返先
上回講到 我終於有好消息
終於有雪山既OFFER
好多人都唔知 去雪山打工係我去澳洲既好大既一個目標
一黎到澳洲日SEND夜SEND
加加埋埋一百個EMAIL 一定走唔甩
大大小小既HOSTEL /HOTEL一定收過我EMAIL
好彩皇天不負有心人
依家有人請 已經完我心願 其他所有都係BONUS 
去既地方叫做FALLS CREEK
就係依間 好靚既APARTMENT 
好開心 遲D 可以係一個白雪雪既地方生活
個時先係我真正既WORKING HOLIDAY
希望自己可以獨立 唔怕英文........




前幾日去左MANLY BEACH
陽光與海灘好正正豬
就係係依個風景優美既地方收好消息

(扮下長腿姐姐)




仲有有一晚去左食一個好似好地道好有外國風既HOTDOG
其實成日都家姐揸車
我都唔知自己去左邊
是咪好漂亮


最後其實我仲有另一份工
同家姐一齊返既CAFE
一齊返工都變到唔似返工
正正子




唔知有無人覺得我係同高登仔諗既一樣 
覺得我去WHV都係因為唔知係香港做咩好 逃避現實既呢

咁你就大錯特錯
我係一個會好努力諗自己將來既人
黎澳洲係好有目標
我知道自己想做咩 要做咩
我知道時間好寶貴
我並唔係黎浪費時間
都係廢UP下



下個目標係出糧SHOPPING YEAH!(好似係)






沒有留言:

張貼留言