2014年6月2日 星期一

02062014食品箱來了!yeah

 出發前有高人指點
要買多點亞洲既食物寄上山
因為山上面得一間超市
仲幾貴下
咁我就拿拿臨執一堆最愛上去
係佢地仲未黎既時候
食埋啲難食的意粉
食到我寧願唔食

今日開始返工
十點準時落樓
我d 英文唔錯 聽到佢講咩hahahaha
睇佢示範執房差少少訓著
放break即刻check下寄黎未
見到已經係post office 
時間一點鐘
個post office 好賤格架
搞到我仆落去
醒醒目目帶埋個喼

我啲寶貝 大拿拿18kg 
拉住上山都咪話唔想死
又凍又重又斜
但為左我既晚餐 死都要頂埋去hahaha

寶貝開箱
見到佢地即刻充滿力量
自己送比自己既生日禮物送得好岩心水
18kg 都係寄左40$算係咁 仲要兩日到:D

跟住就要實戰執房喇
老老豆豆由細到大最憎就係換床單
依家有無數張床同我say hello

結果
我實在太叻 太有天份

結局執一間房用左三四粒鐘hahaha
攰死狀態返房炮製我晚飯
人間極品 
可惜每個星期淨係可以食一次.....

我聽日生日買個蛋糕求人唱歌比我聽先





沒有留言:

張貼留言