2014年6月13日 星期五

13/06/14 TGIF &身家公開😳

返左三日
原來上個weekend都好多人黎左住
依幾日就執返啲房
清潔真係好難 對我依個咁呢啡既人黎講
洗左幾個廚房 結果kathyne check既時候....
Oh~Daisy.....x2046
(唔講係咪唔知邊位Daisy 其實就是我 由細到大既英文名)
之後好大壓力唔想再咁醜怪底下
好努力洗我既廁所 
連洗四五個廁所後 我覺得我變左個廁所專家
返黎可以做家務助理 yeah

今日最後一個做 吩咐左我地做一樣無得頂既工作

因為太無聊 要影相
就係
痴櫈腳 

正呀痴左個幾鐘 其實好無聊 所以要影相證明我真係好無聊 打完我都覺好無聊...

放工重要既事情就來喇
上文提及我太得閒
網上shopping 今日啲野黎晒喇 yoho
衝去post office 拎獎

首先帶頭既係
Um...真係帶頭架 滑雪擋風雪架哈哈
都係 7蚊aud

再來

可以禁電話既手套 實用!
只係3aud!

之後緊接
Ipad 專用筆
如果我話買黎畫畫都唔會好過份姐可...
雖然我既三分鐘熱度已經發揮到無可勉救既地步
17aud hahahahah有啲貴呀下

最後!
護膚品!!自以為天生麗質 淨係帶左 sleeping mask就以為夠...
結果乾到hihi
忍唔住上網買😬
用後感分析我唔識
淨係覺得我塊面重生 好舒服😌
話說買左 toner 啦保濕啦 屎忽痕買眼霜 仲有一支lip treatment 
好似買左40aud 最貴支眼霜 真係食飽飯無屎柯

呀仲有發現原來可以係山下mt beauty 個超市 online shopping
寄上黎 運費都係十零蚊
正正子
所以又買左三十幾蚊哈哈
咁樣一日就洗左百幾蚊


經過一輪購物
有少許內疚
我就決定做個中期財務報表

發現有1500aud亂fing
其實都唔係既食野錢都係入面

再發現原來之前兩個月都有搵4千幾

再再發現為左依個雪山 洗左二千蚊澳幣

所以快啲落雪好嗎










沒有留言:

張貼留言