2014年6月3日 星期二

03062014Happy birthday to me


過埋今年生日
我就唔再係十八廿二啦
第一年自己過生日
代表我長大了嗎?

今日照舊十點返工 
晨早煮個米線開一開心
落樓就有幾間房等緊我地

我的maneger Kathyne比左一條雪褲我
話唔岩著 我試左 岩岩好  
又多一條雪褲 容易襯衫丫麻 haha
我就當係生日禮物喇:D

之前另一個maneger Mike 返來
叫停我 原來我有包裹 hehe
好準時既生日禮物😘
有包裹禮物收
好開心 多謝文家輝 應記一功

努力執執執 五點就完成喇!
今日約左幾個岩岩上雪山既台灣女仔
陪我食生日飯
決定要去下面the man hotel

好似有點尷尬 
叫左幾個pizza就算了haha
還好自己一個來生日都有人同我食飯

今年無蛋糕無蠟燭
唯有靜靜自己許願

下年要食兩個蛋糕
文家輝OK?





沒有留言:

張貼留言