2014年6月25日 星期三

25062014 snow snow snow at Falls creek now⛄💙

原來已經十日無理過 
但十日之後既今日(正確係前日)
Falls creek 已經比白雪濃罩住啦!
第一晚落雪 雖然已經沖晒涼 
但見到厚厚既積雪 實在忍唔住
落樓訓左一訓
雖然唔係第一次見落雪
但係睇住依個本來綠油油既地方
一日內變到白雪雪 
真係忍唔住讚嘆一下


依幾日因為太無聊 
所以上網睇食食譜 睇下有咩可以做
因為煮一個野可以幫忙浪費一下時間

就整左依個羅宋湯
之後緊係要食羅宋湯通粉啦!
Yumyumyumyumyum

仲有整左係德國啤酒節食過之後好難忘既忌廉芝士薯仔
Yumyumyumyumyum

仲有好大洗咁出街食左兩次飯
第一次係milch cafe
好大個既漢堡包
都好足料架!仲有一大塊牛排
Yumyumyum
盛惠15$

仲有three blue duck既lunch special
2cheeseburger+啤酒
兩個burger食唔晒 拎走一個yumyumyum
盛惠20蚊

講完野食就到重點
滑雪!
話說第一次係韓國
第二次係深圳
第三次就係今次
既然落左幾十cm
放工就衝落樓打算滑

Omg啲雪厚到
成隻腳入晒咁上下 行都行唔到
幾經辛苦 求其係條馬路到滑

釣魚式影相
都係係咁意滑下

後來第二日返工
我manager知道第二日lift開
就比我地放假去滑雪 真是好好人

Here we go
仆到媽都唔認得

依到原來同韓國個雪場好唔同
韓國之前我去係一條條直落既路滑落去
依到係係一個好多彎 轉來轉去 唔知幾長
人都無幾個既地方滑 好似會蕩失路 好易碌落山咁
滑左兩次就已經攰到想死
仲要今日仲幾大雪下 路又濛 雪打面又痛

落黎除鏡發現
兩截面
好有型呀哈哈 應該凍搞到咁

見到雪就要訓
因為好舒服:D

今晚約左我地huski既manager食 welcoming dinner
無影相 
電話都唔敢拎出黎
好似考oral同listening咁
巧緊張。求下迫我講多啲英文 我真係覺得自己好白痴 唔敢講

但係threeblueduck好好食呀
諗起都lumlum脷
今餐仲唔洗錢
Yumyumyum ahhahaha
 

因為睇master chef 所以搞到係咁講yumyumyum
聽日放工繼續滑雪!toe side我要克服你

















沒有留言:

張貼留言